Subject: Enesehindamise küsimustik
From: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 11:13:22 +0300

Hea iluteenindaja!

Rahandusministeeriumi eestvedamisel on käimas järelevalvemetoodika
tõhustamine kõigis Sotsiaalministeeriumi haldusala valdkondades. Selle
üldine eesmärk on parandada järelevalve tõhusust ning toetada ettevõtete
vastavust kehtivatele nõuetele. Seoses sellega alustab Terviseamet
pilootprojekti, mille raames katsetatakse ettevõtete enesehindamise
keskkonda ning uuritakse selle rakendatavust järelevalves. Projekti käigus
kogutakse iluvaldkonna sektori vabatahtlikku tagasisidet. Muid tegevusi
selle projekti raames ei ole ette planeeritud.

Tulevikuvaates nähakse enesehindamise läbimist teadlikkust tõstva
vahendina, mis toetab ettevõtteid majandustegevuse kavandamisel ja aitab
oma tegevust viia kooskõlla kehtivate nõuetega. Ühe olulise eelisena
nähakse enesehindamise protseduuri kasutamist järelevalve kontekstis
ettevõtte eristamise vahendina võimalike riskide hindamisel ja järelevalve
valimi moodustamisel.

Palume täita enesehindamise küsimustik
<https://kysimustik.sm.ee/index.php/922566?lang=et>  aadressil
https://kysimustik.sm.ee/index.php/922566?lang=et.  Teie ettevõtte panus
on selles protsessis väga oluline, kuna konstruktiivne tagasiside aitab
välja selgitada, kas küsimustik annab ammendava ülevaate olukorrast
ettevõtte tegevuskohas. Samuti võimaldab see hinnata, kas tulevikus võiks
enesehindamise protseduuri kaasabil ettevõtetes toimuvate paikvaatluste
arvu vähendada. Ootame ka tagasisidet küsimustiku kasutusmugavuse kohta.

Täname ette koostöö eest ning ootame täidetud küsimustikku ja Teie
väärtuslikku tagasisidet hiljemalt 21.07.2025!

Lugupidamisega

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.